Hur makulerar jag min beställning?

Om er beställning inte har hanterats och/eller skickats så kan vi makulera den. Maila då ditt ordernummer till info@stonefactory.se och säg att du vill makulera den.

Vi är dock väldigt snabba då vi har en tight logistikkedja med snabba leveranser. Chanserna för att vi ska kunna makulera er beställning är större om ni återkommer så snabbt ni kan efter att ni lagt er beställning.

Observera att beställningen inte är makulerad förrän ni har fått en bekräftelse på det via mail. Beställningsvaror samt varor som produceras efter beställning går inte att avbeställa. Detta för att de tas hem från fabriken specifikt till er och har ej möjlighet att lagerhållas hos oss.

Alla avbeställningar ska göras skriftligen till vår kundtjänst. Vi makulerar eller ändrar ingenting via telefonen.
Stonefactory

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.