Kompenserar ni för leveransförseningar?

Nej, vi kan tyvärr inte kompensera för leveransförseningar som är utanför vår kontroll. Beställningsvaror och produktionsvaror kan komma att bli fördröjda under tillverkning eller under inleverans. Mycket kan tyvärr hända på vägen som vi inte kan påverka, men vi gör alltid vårt bästa för att hålla leveranstiderna och göra er nöjd som kund!

Det är dock viktigt att ni som kund beställer er vara i god tid samt att ni bokar hantverkare först efter att ni har mottagit er vara samt kontrollerat att ni har fått korrekt vara mot vad som är beställt och att varan är fri från synliga skador. Stonefactory kompenserar inte för extra merkostnader om hantverkare bokats innan leveransen levererats hos er.

1. Beställ er vara.
2. Inspektera att ni fått rätt vara, kontrollera mängd, färg samt yta (matt/blankt) och att inga skador uppkommit under transporten. Om allt är OK kan ni gå vidare till steg 3.
3. Nu kan ni boka er hantverkare.


Stonefactory Rapportera olämpligt innehåll

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.