Min vara har gått sönder, vad gör jag?

Vi vill börja med att beklaga att din vara har gått sönder.
Du registrerar ditt reklamationsärenden via den här länken

Vill du veta mer om hur du steg för steg registrerar ditt ärende så kan du läsa mer under "Hur gör jag en reklamation"

Vi rekommenderar dig också att läsa vilken typ av reklamationsärende du ska registrera:

Synlig transportskada
Såg du att varan och emballaget var trasigt när du tog emot varan? Då ska registrera det som en synlig transportskada. Skadan ska fotograferas och noteras av chauffören som levererar din vara och reklamationen ska registreras hos oss inom 4 dagar efter att du mottog leveransen.

Dold transportskada
Tog du emot varan i en hel förpackningen men det visade sig att varan ändå var trasig? Då ska du registrera det som en dold transportskada inom 4 dagar efter att du mottog leveransen.

Allmänt fel på varan
Du har alltid 3 års reklamationsrätt som privatperson och 2 år som företagskund. Visar det sig att din vara inte håller kvalitén eller går sönder under dessa år så är du välkommen att registrera det som en reklamation så kollar vår reklamationsavdelning på ditt ärende. Handhavande fel är inte en giltig reklamation.

Observera att en reklamation till info@stonefactory.se är inte en godkänd registrering av reklamationen.

Stonefactory
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.